Crazy bitch

Ett blogg inlägg tillägnat till mitt fan. Okej hon är egentligen inte mitt fan men vafan vi låtsas som det. Det är snö ute. Sadface. Vill bara vara jobbig och säga det trots att alla (förmodligen) har fönster hemma om de inte råkar bo hos Josef Fritzl. Jag har inget att säga idag så jag babblar på. Jag har ont i magen, får alltid det av latte. Jättekonstigt, men det är ju värt. Måste egentligen spendera lite kvalitets tid med min mattebok men det får vänta känner jag.

Jag är rätt hyper nu (synd att jag inte är lika snygg som honom när jag är galen). Skulle behöva slappna av lite gå på yoga eller något annat. Nej jag vet! Jag ska titta på film. Har nämligen lite olagliga nerladdningar på min data (Krimmi). Krimmi betyder kriminell och det får ni bara ta och lära för det kommer jag använda mycket i den här bloggen! Eller..? Fan vad jobbig jag är jag kan inte lugna ner mig springer runt överallt som en jävla idiot. Okej men nu är det movie time. Vi hörs senare kära vänner!

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA FRÅN SKÅNE <3

Du kanske är laktosintolerant? Med tanke på att du alltid får ont i magen när du dricker latte.. latte består ju mest av mjölk än av kaffe. Fråga efter sojamjölk nästa gång du vill dricka latte och din mage kommer må så mycket bättre! :)

2011-03-10 @ 20:29:51
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: Linnea

åh tack gölle

2011-03-10 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0