Trying to work some things out

Idag har dagen varit lång, och inte innehållit särskilt mycket vila eller sömn. Jag har bestämt mig för att bli mer organiserad, planerad liksom få en slags koll på mitt liv. Det innebär följande.
  • Veta när jag ha prov och komma förberedd till dem
  • Söka sommarjobb eller ett vanligt extrajobb!
  • Fylla min "savings"-burk. (den är för närvarande heelt... tom)
  • Ha ordning på pengarna på mitt matkort i skolan
  • Bli nyttigare (återstår, har nämligen inte fullföljt det än)
Ja, nu får vi se om jag lyckas. Söka jobb har jag iaf försökt. Men jag får ha tålamod, bara att sätta igång. Jag ska bara titta på tv först hehe..

Dr. Dre – I Need A Doctor - Explicit Version
Lite love the way you lie, men whatever. Jag gillar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0