Russin


Mobbad rubrik. Jag tänkte prata lite om russin, eller nej det ska jag inte för det är så otroligt tråkigt. Men det är underskattat må jag säga. Så nu fick det räcka med russin. Har haft en rätt lugn dag, skippade första lektionen för att jag bara sovit 3 timmar i natt. Det var en dålig kväll igår. Men det hoppar vi över också, jag tittar på halv 8 hos mig och de äter päronhalvor kokade i glögg med grädde och pepparkakströssel. Det ser så gott ut, älskar jul godis och sådant. Men nu ska vi skippa snacket om jul med. Eftersom att jag är sugen på våren, och jag börjar känna att det är varmt nu. Så imorgon blir det skinnpajen och poncho.
Hoppas ni förstått vid det här laget att jag FET diggar Rebecca & Fiona. Så jag tänkte bara tipsa er om att remixarna till Bullets (deras senaste släppta låt) kom ut tidigt igå. Den är fet. Här kan ni lyssna på den!

Förlåt för mina ordval, känner att jag inte har så brett vokabulär men fet är ett fett ord och det kommer jag använda mycket så ni får helt enkelt bara ta och gilla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0