Plugg, plugg och återigen plugg..

Jobbansökningarna får vänta tills imorgon. Brukar ju ta en sådan himla tid att skriva dem med. Just nu sitter jag och pluggar Geografi, har ett prov imorgon. Det går helt okej, det jag har lite svårt för är en jäkla hedleycellen och ferrelcellen. Men det ska nog orda sig får jag hoppas på. Jag ska nog rita upp dem, eller skriva vad de innebär så lär jag mig så gott det går. Vill egentligen bara hoppa in i duschen, men plugget kommer t.o.m. innan det idag! Just nu finns det bara en liten liten sak som stör mig något så enormt.. (förutom att jag luktar lök och har smutsigt hår)
Ja ser ni? Hålet i strumpbyxorna är så sjukt irriterande... får damp på det. Måste nog ta av mig strumpbyxorna annars kan jag fan inte studera. Aja back to the hard work..

Kanye West – All Of The Lights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0