Hi I'm so fat I can go on vacation by rolling over.

Jag har sket i att göra allt idag. Tänkte dra till min kusin, tänkte dra ut men sket i det.. För vad? Jo för att sitta hemma och äta allt jag ser och chatta på skype i flera timmar. Jag ska sluta vara onyttig nu, seriöst den här gången. Jag känner att jag måste skriva det på bloggen så att det blir officiellt. Jag åt precis en skål men sallad i hopp om att det skulle hjälpa, har typ ätit 8 muffins. Usch.  Inget hjälper. Ska bli as petig och jobbig med allt jag äter från och med nu, low calorie stuff!

Tänk om man var född så, vad enkelt allt skulle vara. Aja bra insipration för mig.


And then there is Yasmine..  She has so many double chins she looks like she is staring at you over a pile of pancakes.

Men till alla party prinsar och prinsessor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0