The last survivor

Kom precis hem från bion. Jag trodde att den skulle vara riktigt seg och dålig, men icke! Kan bero på att jag läste det på en viss väns blogg hmm? Den var faktiskt riktigt bra. Att en film är spännande är så sjukt viktigt annars orkar man inte titta, och den var sjukt spännande. Jag gillar survivor-filmer men mår dåligt när jag tittar på dem. Åt upp alla popcorn på säkert 10 min när det var som hemskast.. okej vänta man kanske inte kan säga hemskast låter ju förjävligt byter ut det mot eeh.. värst. Blir så jävla nervös när jag tittar på sådana filmer och när jag är nervös måste jag bita på något. Det fick bli popcornen sen när de tog slut fortsatte jag på naglarna. Lite små äckligt men sanningen. Det var iaf en sann berättelse och jag tycker att det var skit coolt. Så jag delar nog inte samma åsikter som du som kommenterade. Attans då!Men jag förstår att den inte passar alla. Aja nu ska jag göra vet inte vad. Så ha det göj!
Ooooch den kan ju inte ha gjort sig förtjänt av 7 Oscars nomineringar helt utan anledning! Fail att det är 4 stycken, jag vet och jag orkar int. Jag ska fan se alla oscars filmer någon gång! Fast det är ganska många. Okej kanske inte.. Nej. Vad håller jag på med. Förlåt. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0