Syndare

Jag är det. En syndare, fyfan för mig. Har ätit onyttigare än någonsin denna vecka då jag invigt min "nyttig" vecka. Men ikväll ska det bara bestämt bli nötter, inga onyttiga heller. Skärpning fo helvede!

Kan ingen laga det här åt mig och ljuga om att det är sommar?

Har sovit tills för tjugo minuter sedan eller något. Vidrigt. En annan grej jag kom på nu är att jag har varit en bitterfitta de två sista dagarna, förlåt mig. Förlåt till min klass som inte kommer sakna mig nu. Attans!
Imorgon bär det av till Jönköping för att åka till bror min och spendera veckan där.

Känns som jag lämnar något ogjort. Jag har något kvar att göra, eller jag tänkte säga något. Men skitsamma med det nu, jag orkar faktiskt inte bry mig. Det får blir som det blir med det. Det blev så jävla konstigt, men samtidigt helt rätt. Vad höll jag på med liksom? Jag är dum i huvudet. Jag hade nog inget att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0