Franska revolutionen

Stress! Okej kanske inte.. eller förresten inte alls. Jag ligger i sängen och chillililar, fett chill. Jag kan berätta att vi ska ha nattfotboll idag från klockan 11-2. Det var skit kul förra gången eller då var det nattvolleyboll. Inte för att skryta men, vi kom 2:a då. Ganska grymt av en armé.
Är nog inte bara jag som tycker att vi ser rätt så hårda ut här antar jag.

Men denna gång då jävla kommer fransmännen/fransyskorna och tar över. Vi har ju förberett oss med randigt, vinflaskor, välklippta mustascher, en (choklad-)cigg hängande i mungipan och framförallt en basker lite snett nonchalant på huvudet. So it's ON!

Glömde baguetten som förmodligen nästan bara kommer fungera som bänkmat om kreativiteten inte kommer på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0