I saw the mirror starin' back at me

Vaknade för någon timme sedan. Så fort jag vaknar inser jag att det är Söndag. Den tråkigaste dagen på hela veckan. Men det gör inget för kom nyss på att jag inte tittat på Stylisterna på ett tag. Så det är väll det jag ska göra den närmaste timmen. Nej det ska jag inte, för nu kom min brorsa och sa att vi skulle dra och handla efter att han skitit. Hahaha..
Fan jag skrev väll igen istället för väl, men jag kommer aldrig lära mig det så jag orkar inte anstränga mig. Nu vet ni iaf att jag vet att det inte stavas så, vill ju inte verka retarded.

Söndag känns som en dag då man sätter in en bild på sin frukost så jag gör det.

Söndagsmusik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0