Cause Im loosing my mind

Just nu är ett sådan tillfälle då jag bara känner för att klämma sönder något sött, mosa den sen kasta ner den från min balkong, gå ner och hoppa på den sen köra en gräsklippare över den och hälla bensin på den och tända en tändsticka och låta den brinna tills det bara är aska kvar. Sen ta askan äta upp det och spy ut det igen sen öalefjlöekfhjöa..

Jag är så sjukligt, förfärligt, äckligt, förjävligt, helvetes frustrerad vet inte om frustrerad ens är rätt ord. Men jag är så jävla arg att jag vill äta upp mig själv eller typ bita av min hand. Hatar allt. Hata är ett starkt, jag vet därför skriver jag det också. Det är det enda ord som beskriver hur jag känner nu.

Bullet For My Valentine – Your Betrayal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0